قیمت شیر گازی سوگاتی|نمایندگی شیرگازی سوگاتی

شیرآلات امروزه به عنوان یکی از مهمترین ابزار زندگی انسان تبدیل شده اند، یکی از پر استفاده ترین انواع این شیرآلات شیر گازی است که در این مقاله به برند با کیفیت و درجه یک سوگاتی آشنا خواهیم شد.

پس تا پایان با ما همراه باشید.

شیر گازی سوگاتی چیست؟

به شیرهایی که برای قطع و وصل کردن جریان مایعات و گازها در لوله کشی های خانگی و صنعتی استفاده می شود شیر گازی گفته می شود.

این شیرها طرز استفاده ی آسانی دارند ولی کاری مهم انجام می دهند  البته باید دانست که از شیر گازی نمی توان برای کم و زیاد کردن فشار جریان استفاده کرد.

شیر گازی سوگاتی از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک و به وسیله ی تجهیزات مدرن و روش های جدید ساخته می شود، بنابراین به نامی آشنا در دنیای شیرآلات تبدیل شده است.

جنس شیر گازی

این شیرها برخلاف قیمت پایینی که دارند بسیار با کیفیت هستند چراکه از ماده ای به نام آلیاژ برنج ساخته می شوند.

آلیاژ برنج ویژگی ها مثبت زیادی مانند: مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر دما، ضد زنگ بودن، ضد خوردگی بودن را داراست.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این آلیاژ برنج نداشتن سرب است، همانطور که همه ی ما می دانیم سرب ماده ای بسیاری سمی است که سلامتی انسان را به خطر می اندازد پس می توان گفت شیر گازی سوگاتی به سلامت آب کمک می کند.

ساختمان شیر گازی سوگاتی

این شیرها ساختمان ساده ای متشکل از بدنه، دسته ای اهرم مانند، و توپی در درون خود دارند.

این توپ با چرخش 90 درجه ای دسته در راستای مسیر لوله از جلوی جریان کنار می رود و جریان جاری می شود، و با عمود شدن جهت دسته نسبت به لوله جریان بسته می شود.

سرعت عملکرد شیر گازی سوگاتی بسیار بالاست و قیمت پایینی دارد به همین دلیل مصرف بالایی در لوله کشی های خانگی و صنعتی دارد.

انواع شیر گازی

شیرهای گازی براساس فشار کار، بدنه و نوع دسته و نحوه ی کنترل و … به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه ار آنها نام خواهیم برد.

  • شیر کپسول گاز
  • شیر گازی قفل شونده
  • شیر گازی دسته اهرمی
  • شیر گازی دسته خروسکی

قیمت شیر گازی سوگاتی

همانطور که در بالا اشاره شد به طور کلی این شیرها قیمت مناسبی دارند اما شیر گازی سوگاتی در کنار قیمت پایین کیفیت بسیار بالایی دارد که آن را به محصولی محبوب تبدیل کرده است.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها به سایت سوگاتی مراجعه نمایید.

همچنین کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی هستند، جهت برقراری ارتباط با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *